WELKOM WELKOM
Hartelijk welkom op de website van de Alexanderkerk te Rotterdam-Alexander. Wij informeren u graag over onze gemeente.

Wij zijn een gemeente in beweging en dragen de oecumene een warm hart toe. Ook willen wij mensen die op zoek zijn naar een kerkelijk onderdak een "thuis" bieden. Onze gemeente maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) en is een actieve club mensen binnen het Rotterdamse.

We kennen verschillende activiteiten waarbij zowel aandacht is voor jeugd als voor ouderen, van baby tot en met hoogbejaard. Pastoraat, gespreksgroepen, verschillende soorten vieringen, catechese, lezingen of vormen van spiritualiteit. Kortom voor ieder wat wils.

Wij willen er graag voor u zijn bij bijzondere momenten van uw leven, als het gaat om leuke en plezierige momenten zoals huwelijk en doop, maar ook in de moeilijke momenten zoals ziekte en rond een begrafenis.

Jaap van de Meent – interim predikant Jaap van de Meent – interim predikant

EVEN VOORSTELLEN