Kinderkerk

Gesprekje met de kinderen, staat er altijd in de liturgie, als inleiding op de kindernevendienst. Daarna nemen twee kinderen de lichtjes mee en gaan de kinderen de kerk uit. Onderstaand lied wordt gespeeld als de kinderen naar hun eigen dienst gaan.

Commissie Eredienst en leiding kindernevendienst.

Algemeen

In de kindernevendienst wordt hetzelfde thema behandeld als in de preek van de dominee. Af en toe is de kindernevendienst extra feestelijk en aan het eind van het seizoen is er speciale aandacht voor de kinderen van 4 en 12.

Ouders hebben een groepsapp waarin zij ook geīnformeerd worden over de data. Mocht u ook in deze app toegevoegd willen worden, neemt u dan contact op met de kindernevendienst leiding.

Mochten er op de andere zondagen toch kinderen in de kerk zijn, dan is er altijd wel iemand van nevendienst leiding die dan de nevendienst kan verzorgen.